ان تنصروا الله،ینصرکم

ان تنصروا الله،ینصرکم

اگر دنیا را خورشیدی روشن خواهد کرد...به معنای آن نیست که تا آمدن آن خورشید در تاریکی بنشینیم...
ان تنصروا الله،ینصرکم

ان تنصروا الله،ینصرکم

اگر دنیا را خورشیدی روشن خواهد کرد...به معنای آن نیست که تا آمدن آن خورشید در تاریکی بنشینیم...

پاسخ به چند شایعه درمورد اصولگرایان درقالب یک متن زیبا

 

حتما به ادامه مطلب برید و متن رو بخونید...

  

آیا دقت کرده اید بودجه سال ۱۳۹۴ تقریبا ۱.۵ برابر سال ۹۳ و تقریبا دو برابر سال۹۲ هست؟ « دولت با وجود کاهش قیمت نفت پول دارتر شده و منابعش بیشتر شده » « قابل سرچ »

 

آیا دقت کرده اید که دولت محترم میلیاردها دلار برای طرح هایی مثل حمایت از مدیران خودرو سازی سایپا و ایران خودرو دارد، اما چند میلیارد تومان برای یارانه ها و یا وام ازدواج ندارد ؟؟

 

آیا میدانید کسی که دکل نفتی را دزدیده بود همین چند وقت قبل دستگیر شد، و کسی نبود جز پسر وزیر ارشاد فراری دولت خاتمی، اما افراد بی وجدان و پر رو « حامیان دزدها » ماهها به خاطرهمان دکل به افراد بیگناه توهین کردند و با صدای بلند اتهام زدند !؟

 

« در نهایت پرروئی و وقاحت »

 

آیا می دانید خاوری همان کسی بود که در بیانیه مشهور چهار نفر از مدیران اقتصادی در انتخابات از هاشمی رفسنجانی شدیدٱ حمایت کرد « تصویر مستند روزنامه اش موجود است » و جرم احمدی نژاد این بود که مدیران اینچنینی را که مرید هاشمی بودند ؛ اخراج نکرد؟

 

آیا می دانید بابک زنجانی در چند مراسم جداگانه از اکبر هاشمی و حسن روحانی لوح تقدیر و نشان افتخار دریافت کرده « عکس و فیلم آن موجود است . « قابل سرچ »

 

آیا می دانید بزرگترین فساد مالی شناخته شده ایران « کرسنت » و « استات اویل » مربوط به این سنگ پاهای پررو و وقیح « جناب زنگنه و مهدی هاشمی » و ...هست که به دستور شخص وزیر ارشاد روزنامه ها حق نوشتن و صحبت کردن در موردش رو ندارند وگرنه موقتا و در صورت تکرار بطور دائم توقیف میشوند ؟؟

 

آیا می دانید که جو زده شده اید و فیلمتان کردند !! به بهانه پخش پول یک میلیاردی و دویست میلیون تومانی که آقای رحیمی در سال ۸۲ بین نمایندگان با دستور جناب باهنر پخش کرده  که رشوه حساب شده ؟؟

 

بله لشگر کرکسها یک کلاغ و چهل کلاغ نمودند به خاطر جرم ثابت نشده حمید بقایی و وام  ۱۶ میلیارد تومانی برای راه اندازی دانشگاه ایرانیان، در حالی که فقط مستقلات دانشگاه آزاد اکبر رفسنجانی که از جیب ملت و خزانه بیت المال چند دولت تامین شده ششصد هزار میلیارد تومان ارزش دارد ؟؟

 

محمود احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری هست که فهرست دارایی هایش را به قوه قضاییه قبل و بعد از ریاست جمهوری ارائه نموده و حال در همان ادرسی که از سیما اعلام نموده در یک خانه معمولی با خانواده های دختر و پسرش زندگی می کند .

 

در محله نارمک تهران در میدان ۷۲

 

آیا عالیجناب اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی حاضر است اعلام کند که سند ششدانگ خانه ای که برای آزادی فرزند مجرمش« مهدی هاشمی »به دادگاه ارائه کرده و صدها میلیارد تومان قیمت دارد، از چه طریقی به دست آمده است ؟؟

 

آیا جناب آ شیخ علی اکبر ناطق نوری حاضر است به قوه قضائیه اعلام کند که خانه و مستقلات ایشان و نزدیکان و فرزندانش مصطفی و آقا مجتبی و ایضٱ حاج احمد آقای پهلوان و فرزندانش و ... در تهران و مازندران و ... از چه طریقی به دست آمده است ؟

 

آیا جناب حسن روحانی به قوه قضائیه اعلام می کند که خانه دو هزار متری در خوش آب و هواترین نقطه بالاشهر تهران را از چه طریق به دست آورده و پول آن را از کجا آورده است؟؟


منبع: کانال تلگرام مهرورزان به آدرس زیر


http://telegram.me/joinchat/B2ZCsz3AUNCPCA9gvZn4Uw

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد